نکات برتر طراحی شخصیت

تاریخ ارسال : 1400/10/06

جستجو برای الهام گرفتن نیز باید فراتر از طراحی شخصیت باشد. روآن می خندد: "من واقعاً آیین های جفت گیری پرندگان را دوست دارم." حرکات عجیب می تواند رفتار منحصر به فرد یک شخصیت را برانگیزد.

اگرچه الهام باید از جایی باشد، اما هدف خلق چیزی بدیع است. بنابراین، رابرت والاس - معروف به دندان‌های موازی - پیشنهاد می‌کند در حین کار، مواد مرجع را درست در مقابل خود نداشته باشید.

او می گوید: «اگر به چیزی نگاه کنید و سپس سعی کنید آن را به طور مبهم در ذهن خود به خاطر بسپارید، در نهایت کار جدیدی انجام می دهید، نه سبک کاری. در بالا می‌توانید نگاه جدید والاس به چهره‌های معروف تعطیلات را ببینید که برای یک فروشگاه بزرگ در هنگ کنگ ایجاد شده‌اند.

خلق شخصی

03. شخصیت های دیگر را کاوش کنید
برای جهت‌یابی، ممکن است سعی کنید بفهمید چرا طراحی‌های شخصیتی خاص کار می‌کنند و برخی نه. هیچ کمبودی در مواد تحقیقاتی وجود ندارد: شخصیت‌های مصور در همه جا ظاهر می‌شوند: در تبلیغات تلویزیونی، جعبه‌های غلات، تابلوهای فروشگاه، برچسب‌های روی میوه‌ها، انیمیشن‌های تلفن همراه و غیره. این طرح‌های شخصیت‌ها را مطالعه کنید و به این فکر کنید که چه چیزی باعث موفقیت بعضی‌ها می‌شود و به خصوص در مورد آنها چه چیزی را دوست دارید.

اروم توصیه می‌کند: «وقتی با شخصیت‌ها کار می‌کنید، باید الهام بگیرید، و می‌توانید این کار را از طریق تحقیق انجام دهید. ذهن شما یک کتابخانه بصری است که می توانید آن را پر کنید. سعی کنید به افراد اطراف خود توجه کنید - نحوه راه رفتن، حرکات آنها، نحوه لباس پوشیدن آنها - و از آن در طراحی خود استفاده کنید.

04. ... اما به جای دیگری نیز نگاه کنید
جستجو برای الهام گرفتن نیز باید فراتر از طراحی شخصیت باشد. روآن می خندد: "من واقعاً آیین های جفت گیری پرندگان را دوست دارم." حرکات عجیب می تواند رفتار منحصر به فرد یک شخصیت را برانگیزد.

او می‌افزاید: «وقتی پروژه‌ای را شروع می‌کنم، اغلب با احساسی که می‌خواهم ایجاد کنم، شروع می‌کنم. این روند با فیلمبرداری خود توسط طراح به عنوان مرجع شروع می شود و سعی می کند هر چیزی را از حرکت یا وضعیت شخصیت به تصویر بکشد.

از جمله الهامات دیگر - سرامیک - بافت ارگانیک و پالت رنگ خاموش اجازه نمی دهد کار او بیش از حد بالینی شود - و لباس های محلی.